2014/11/12

ASTEKARIA

URRIAK 24

Bloga egiten hasi naiz gaur. Gmail kontuaren bitartez ireki dut Bloggerren. Lehenbizi, blogaren izenburua jarri eta honen gaiaren inguruko sarrera idatzi dut. Ondoren,froga batzuk egiteko irudi bat eta bideo bat igo ditut. Ondoren, diseinua aukeratu eta gadgeten bitartez klaseko kideen blogak lortu ditut.



AZAROAK 13

Gaur teorian egokitutako gairi buruzko aurkezpen laburra egin behar izan dugu klase maistralean. Taldeka eginiko aurkezpena izan da. Diapositiben azalpenean oinarritutakoa.

http://www.slideshare.net/nereehu/ikt-aurkezpena-41470903 AURKEZPENA

Nire lana 2. & 3. diapositibak izanik.


AZAROAK 14

Taldeko lanarekin hasi gara gaur prktikako saioan. Lehenengo zereginak talden biltzea, fitxa egitea eta lan egiteko arauak adostu egitea izan dira.


AZAROAK 20

Gaur teoriako saioan beste aurkezpen batzuk ikusten egon gara. Web 2.0 eta gizarte multipantailei buruz hitz egin dute eta informazio interesgarria adierazi egin da.

Saio praktikoan berriz, lan talde proiektuarekin aurrera jarraitu egin dugu.

AZAROAK 21

Gaur praktikako saioan, konpetentzia digitalari buruzko informazioa bilatu dugu. Hau aukeratu ondoren, hainbat iturrietatik ateratako informazioa aztertu egin dugu. Honek, gure helburuak (talde laneko proiektua) argitu ahal izateko aukera eman digu. Nire kasuan, gaitasun digitalak eskolan izan dezaketen ondoriei buruz informazioa bilatzea egokitu egin zait; Word baten bitartez egin dut zirriborroa eta ghero taldeko mapa kontzeptualean sartu dugu. Azkenik, taldeko kide guztion artean, hausdnarketa finala egiten hasi egin gara.
 
.



No hay comentarios:

Publicar un comentario